Case 11/10/2018

Kapittel Watou

Vier maanden tekst bij een virale socialemediawedstrijd

De Kapittelbieren van Leroy Breweries worden al gebrouwen sinds 1950. Namen als Tripel Abt of Prior klinken misschien een beetje klerikaal, maar dat betekent niet dat ze niet sexy en verleidelijk kunnen zijn. Dat is de teneur van de nieuwe advertentiecampagne die onze collega’s van Maquina bedachten. Zwoel zeg, je zou er zowaar dorst van krijgen.

kapittel-watou.jpg

Een tekstflow even vloeiend als de bieren van Kapittel

Die dorst wordt overigens van juli tot oktober 2018 gelest tijdens een doorlopende socialemediawedstrijd, waarvoor Kameleons de hele tekstflow schreef en/of reviseerde:

  • de landingspagina
  • de achterliggende autoresponders
  • de Facebookposts naar de vijf verschillende doelgroepen
  • de correspondentie met de winnaars

Speel zelf mee en win een diner voor zes personen

Als je dit tijdig leest (voor eind oktober 2018): doe gewoon nog vlug mee. Nodig vijf vrienden uit en maak kans op een Kapittelbierendiner voor zes personen in restaurant 't Hommelhof in het vredige Watou. Schiet je deze hoofdvogel niet af? Sowieso maak je elke week kans op een proefpakket met de vijf Kapittelbieren. Schol!

Op zoek naar wervende wedstrijdwoorden voor winnaars?

Zelf ook een wedstrijd opzetten? Met landingspagina? Met socialemediaposts om leven in de brouwerij te brengen en houden? Kameleons schenkt je socialemediapagina’s nog eens vol. Met vloeiende tekst.

Bel ons op +32 9 274 14 40, mail naar info@kameleons.be of stel je vraag via het formulier.

Tags

Gerelateerde berichten

Deel dit artikel via

Laat Kameleons je teksten vertalen

Vraag naar onze tarieven Bel ons op +32 9 274 13 30