Artikel 01/05/2018 - Ludo Verhaege
Je blog mag best een concreet doel hebben (waarom zou je anders bloggen?)
Wellicht heb je je ook weleens afgevraagd hoe al die bloggers en vloggers al die clicks halen. Bakvissen en tienerslungels leggen jouw blog vlot over de knie qua bezoekersaantallen. Hoe doen ze dat toch? Dat kun je van naaldje tot draadje ontleden, maar het heeft geen zin. Dat is appels met peren vergelijken.
Wat je wel even onder de loep kunt nemen, is hoe je zoveel mogelijk uit je blog kunt halen. Heel veel blogs zijn weeskinderen: in het slechtste geval zijn ze een half overplaksel van elders en worden ze louter als voer voor de zoekmachine op een site gekwakt. Zomaar, om daar te staan, en omdat je ergens hebt horen waaien dat je moet bloggen.
Helaas (zo heb je misschien al gemerkt) werkt het zo niet. Dé toverformule voor een blog bestaat niet, maar dit is wat je wel kunt doen:
Of heb je gewoon helemaal geen blogstrategie? Het team blogbusters van Kameleons helpt je graag op weg met onweerstaanbare, onberispelijke content. Indien nodig springen onze digitalemarketingcollega's van Ntriga.Agency bij voor de promotie en zorgen onze grafische vrienden van Maquina voor nog wat visuele opsmuk. Bel ons op 09 274 13 30, mail naar hallo@kameleons.be of ontdek hieronder onze blogbusteraanbieding.
Tags
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel via
- 46 shares -